неделя, 3 август 2008 г.

Да бъдеш или да не бъдеш.


Имаше един текст, който промени живота ми. Сега този, който промени живота ми ще се омъжва. Страх ме беше от този текст. Но по една случайност отворих файлa след две години, в навечерието на сватбата.

Всичко, което мъжете знаят за жените

SMS поезия за мъжките уши навърх 8-ми март



Ако са се опитали да ви пробутат в книжарницата книжка с чисто бели страници и със същото заглавие, то това е поредната феминистка инсинуация, направена с единствената цел пиявиците да изкъртят още някой лев от вас, уважаеми представителю на мъжкия пол. И хем да си платите, хем да се почувствате виновен, че вие нищо не разбирате и мислите само за секс. Те пък горките жени, изобщо не мислят за това. Не че голям процент от жените не харчат постоянно вашите пари и на въпроса "Ако бяхте кола колко щяхте да горите?", отговарят "Няма такава кола!". Нагло, нали? Или ако трябва да бъдем точни все още мъжкият ум не я е измислил, но е въпрос на време. Всъщност тези бели страници показват само едно, че жените не знаят ние какво знаем за тях, но понеже искат пари, без да има на какво отгоре, прилагат византийска хитрост, с която са забаламосали и Адам да бере ябълки. Tе, византийците, са се пръкнали по-късно, ама карай. В това отношение Жената днес заслужава едно здраво мъжко потупване по гърба. Бравос, както казва Бай Ганьо(как кой, на голямата ти Любов прякора). Не че няма да се заяждаме и със самите себе си, но нали иде великият ден, 8 март, истинският Ден на независимостта, денят с главно Д - международния празник на жената. А жените трябва да се уважават, както ме учеше баба. Да им отваряш вратата, да им отстъпваш място... и да им отваряш очите, бих добавил аз, както и да им помагаш когато си събличат дрехите(всичките!!!). И понеже така и така сте дали пет кинта за INTRO(кви пет, аз четири нямам, той три ми иска...) няма да ви пробутваме празни страници. Ще вземем да ги запълним с малко алабализми, тъй като в дебелите книги твърдят, че когато сваляш една жена трябва непрекъснато да й говориш, да й разказваш вицове, филми или с какво се занимаваш, и какво работят вашите, и защо такова хубаво момче си няма приятелка(не мога да разбера със заети ли ви се излиза и що за въпрос е това? Ами уруд съм, затуй, с две глави съм, втората се казва Антон и е в моя панталон.). Нашето ала-бала обаче няма да е опашати лъжи, дълги колкото задницата на китайски дракон или на герой от Джурасик парк, а аргументи и факти в какво се превърнаха женските мисли откакто на гърдите им или по чантите гордо полегнаха малки телефончета. Искам да съм джиесем антена върху твоята гръд, напреде устремена. Искам да вибрирам в топлата ти шепа и със всеки тон, да издавам стон след стон. Ще вибрирам с ентусиазъм, пък дано достигнеш до оргазъм. Аз съм батерия на твойта сутиенена ламперия.

Смейте се, но женските размисли и страсти се материализираха в страстни есемеси. Най-после можем да разкодираме мозъчната дейност на врага. Не само ние, но и ТЕ искат да ни чукат! Ех, аз пък какво откритие направих...но ето ви няколко примера за това.


Beb4o, poslednite ni dve nosti zaedno bqha razkoshni! Ne moga da spra da mislq za 4isloto 69:). Sorry, 4e ne mojah da ti kaja tezi nesta na mqsto, no kogato sum s teb ne moga mnogo da mislq.(И без мене мисленето ти е труден процес. Да взема да ти инсталирам повече памет, че на моменти забиваш.)


Omagjosva6 me s tozi hybav sex! (Магьосникът от Оз, приятно ми е!)


na teb haresa li ti? Mislq, 4e udovletvorih o4akvaneto ti. (Амиии, чекай да видя каква оценка съм си написал в тефтера! Само кажи име.)


Kateri4kata mi e v pulna boina gotovnost za teb. Kakuv cvqt(model) praski iska6 da vidi6 na dupeto mi i posle da gi svali6?J (И моя язовец е готов да се завре в дупката и да омете зимника ти. Предпочитам на баба ми шортите)


Cqloto mi tqlo te 4aka! (На коя гара?)


Vsqka edna tvoq 4ast mi dostavq udovolstvie dori samo da q gledam. Mislq, 4e dupeto ti e mnogo sladko. Su6toto mislq i za 4lena:P i nego obi4am da opitvamJ putvo-leko, samo s ezik, posle s ustni i posle da go poema celiq. (Антончо, чуваш ли, за тебе говорят.)


O, apetitno zai4e... (Искаш да ме сготвиш с картофи ли, какво?)


Lipsva6 mi ot vsqkade! I zadnata mnogo mi lipsva, i tova kak me hvastash za kosata, a az zabivam prusti v 4ar6afite…lipsva mi vkusa ti sled kato sum ti dyhala(Ауу!)…lipsva mi cqloto ti prisustvie, a kogato se vidim, 6te te zasmu4a adski, adski silno! (Ако толкова дълго липсвам и съм обявен за общонационално издирване, ще ме намерите в Катеричка Рунтавелка, спомнете си "Говори с нея" на Алмодовар. Няма да има близалка за всички, т'ва е положението.)


I az nqmam turpenie da pravim lud sex, da te poburkam ot udovolstvie s ezika si?!:P mdaa, opredeleno nqmam turpenie. (Внимавай, че бързата кучка...)


Sega ako bqh pri teb v studioto, takiva nesta stqhme da pravim zad mikrofona(занимавам се с радиоводене)…slu6atelite ti ste se 4ydqt kakvo ti ima. На хонорар съм. Водя предавания по сватби, кръчми и кръщенета и редовно гледам "Бразди" и "С бъклица и дрян". Най вече с бъклица гледам. Нищо ми няма, просто като малък майка ми ме е изпускала няколко пъти на глава.


Samo ne mojah da razbera dali sinqta pra6ka varvi pri teb? Всичко върви при мен. С прашки, без прашки, карам наред и без да загащвам. Ти да не си Сашка на задна прашка?


Uf, uspokoih se. Sega ve4e ste moga da zaspq. Cqla ve4er me izmu4va tozi vapros. (Да, доста екзистенциален е.)



Не е никак чудно, че жените са основни консуматори на sms-и, а бълването им към всякакви игри се е превърнало в масов спорт. Жените пазаруват. Те избират. Определят търсенето и предлагането, опитват се да командват парада вкъщи(кажи му "мъж под чехъл" и повече не го обиждай), а и в политиката, но когато започнат да печелят повече от мъжа си или станат по-известни от него, обикновено го изкарват мухльо, значи той винаги трябва да печели повече от теб, за да не е, така излиза. Ако следваме линията на феминизма(8 март е феминистки празник) Big brother трябваше да бъде спечелен от жена. Ама не. Нашите обичат мъжкото и изритаха своите посестрими, като дори се възмущаваха що за лирически образи имало там, макар че някои бяха типични представителки на породата българска модерна стадна жена "чака-рака, ласмаги-джасмаги". Обичат си ни и това е. Както казва Султана от "омразния" на някои "Железен светилник", мъжът върви отпред, а жената след него. Така и стана. Жените гласуваха за левента Миро, той взе двестата бона, а жена му подире му и дори да не се казва Елена има цяла опашка за нейното място. Сигнал, че нещата са се попроменили дават именно sms-ите, които изпиукват с любимата ни мелодия, а като ги прочетем почваме да пиукаме от щастие и ние, защото най-после знаем какво си мисли тя в този момент. За какъв чеп ти е свободата, ако не можеш един секс да си поискаш, а претендираш, че си отворена наравно с мъжа? "Аз не се обаждам на мъже!" е старомодно и примитивно, лишено от избор, ограничаващо, страхливо и патриархално разсъждение. Който търси – намира, който пуска sms-и "пичели". Да казваш това, което мислиш е свобода, а равноправието на половете предполага знак равенство в общуването. И не че всичко, което знаем за вас, уважаеми дами, свършва до тук, но трябва да има интрига, а един коз повече в надцакването никога не е излишен.

Няма коментари: