четвъртък, 20 ноември 2008 г.

Satisfaction


Как се разви рождения ми ден. Първо пихме малко водка на работа. Подариха ми 12 чаши за уиски с купа за лед и щипка. Този подарък го исках от много отдавна. Поради прозаичната причина, че нямам чаши за уиски в новия ми дом. После вкъщи направих китайски ориз с пиле и зеленчуци. Дойде Ана, подари ми кутия с вино и прибори за отваряне на виното и дегустиране. Супер! Ориза стана с помощта на малко интернет и Иван Звездев. Следващия път по-добре. :) Важното е, че поставих фундамента. От тук нататък ще търсим истината за хубавия китайски ориз. :)
После с Ана прайхме обичайния секс. По едно време звънна баща ми да ме поздравява с Rolling Stones Satisfaction. А в ранната вечер майка ми ме призоваваше по телефона да чукам...:) После бащата каза, че са изпили виното и сега забивали. Голяма забава, моите родители със сигурност празнуваха не по-малко от мен. Важното е, че им е било гот и са се почувствали млади.
За това ето малко хипария от младините на нашите. Със сигурност биха се познали сред купа млади хора.

Няма коментари: