петък, 14 ноември 2008 г.

Банките sucks. Някои жени също.

Световната финансова криза. Банките са се сдухали. От 1-ви вече искат по 30 лв. само да ти разгледат документите за кредит. Дори и минимален. Примерно хиляда лева да си рефинансираш кредитната карта и да я закриеш. Накрая не ме одобриха, но ми взеха парите. Т.е. вече няма заповядай, има дай 30 лв. за добър ден.
Оня ден идват на работа да презентират трета банка. Предлагат високи лихви по депозити. Но не и кредити. В смисъл, че банките търсят кинти от хората. Може би щото нямат. Или са задлъжняли на по-големите си европейски си сестри. А лихвите по високите депозити, които предлагат ги избиват от нашите по-високи ипотечни вноски.
И така, тая вечер няма да излизам, щото банките ми объркаха малко плановете. Или аз се оставих да ме сразят обстоятелствата. И може би за това ми е криво. А имах добра оферта и можех да се разведря навън. Имах нужда.
Жените са като банките, когато пускат е добре. Когато искат, става зле. Особено когато не знаеш какво точно искат или нелогично и по никое време вдигат лихвите. Някои жени са се сдухали. Световната сексуална криза.

Няма коментари: