неделя, 28 декември 2008 г.

Afterколеда


Какво беше за мен Коледа.
E-maila, който разпратих: Veseli praznici! Pojelavam vi da se napiete, da se naebete i da polu4ite ka4esvteni podaruci, i nai-ve4e takiva kakvito vi trqbvat. Drugoto e na kusmet, vqra i dobri dela. :)peshonikolov 
Skype topica: Весели ебливи, пиянски и подаръчни празници!
някои SMS-и: 
Ei, Milene, vesela Koleda! Badi piqn i zasmqn! :)
Oi, Sashke, Sashke, harabiq Sashke! Vesela Koleda! :)
Veseli praznici! Badi zdrava, i da se seshtash po-4esto za men. :)
Някои подаръци: какво получих аз, Fossil-a, който сам си купих, палто и пуловер от мама и тати. Най-ненадейно докато купувахме пуловера се оказах и с бонус палто, сак с колелца от брат ми. Това което дадох беше според възможностите ми и според желанията на хората. Семейството пък се сдоби с телевизор LCD. Към телевизора получихме и диска на Слави No Mercy. Не е лоша идея. 
Късметите: ще си ги запазя за себе си, но в общи линии бяха в подкрепа, на това, от което си мисля, че се нуждая. Не е материално и не е любов/макар, че почти всеки има нужда и oт това/.
Партитата: Такива почти нямаше. За сметка на това се спеше до обяд, след това имаше обилни домашни маси и ходене по гости, между другото и по някое кафе на Пикадили и Папагала в Русе, а снощи посетих и кафето на Опиум, с претенциозното Retro lounge. Все пак, направихме дружно едно "Тони", където имаше музика на живо и коледно оживление, така че успяхме да се понапием за минимално пари, да поскачаме на 90-тарски рок хитове и после да се наядем с шкембе чорба по късна доба.
Човекът, който ме подразни: Беше някакъв с хубава жена на бара на "Тони". Направи ми някаква смешна забележка, че съм давал точно пари на бармана. "Пич, всеки си прави сам сметката и си знае разходите". Както и да е, не му го казах. Тоя дори отказа да се чукне с мен за наздравица, което си беше тъпанарско. Но не беше нито времето, нито мястото за разправии. Нали на Коледа трябва да сме добри. А и не само тогава.
Тази сутрин се върнах във Варна. Снимката е от влака.

Няма коментари: