четвъртък, 5 февруари 2009 г.

Back in the game


Нямаше ме малко. Първо си залях клавиатурата с бира и някой букви спряха да отговарят при натиска върху клавишите. После като тръгнах да го разглабям, съвсем скапах лаптопа. И тъй като той така и така от край време си забиваше, реших че наистина е време да го дам на ремонт, колкото и да не ми се иска.
Всъщност, оказа се, че без лаптоп е доста по-приятно. Прибираш се, хапваш, гледаш телевизия или ходиш на фитнес, оправяш из вас и към 10,30 си готов за леглото. Много добре ми дойде тази пауза.
Всъщност освен няколкото "гениални" мисли и идеи, предназначени за блога, които вече съм забравил, нищо интересно цели две седмици. Тук там някой английски мач, някоя бира с приятели или без. Едно-две гостита, но като цяло зимна депресия причиенена от ритъма "работа-вкъщи".
 Между другото навън продължават да се избиват мутри, пиянки, цигани...всякви...Медиите търсят скандали за щяло и не щяло. А то времето си минава и все по-често край морето ми замирисва на пролет. Покрай това може да споменем култовия клип на Графа, поредната беге поп истерия около Евровизия, без шанс според мен някой да пробие по-напред от предния път, въпреки мелодичната песен на Графчето. Да спомена и MAD TV, която напоследък гледам, освен Диема, Бареков и новините в 19.  Абе...луда работа.
И вече не си пийте млякото, защото отдавна е фалшиво. А аз се чудя как след като ям нормално, три пъти на ден и почти без хляб, съм станал дебел колкото преди една година...И сега пак трябва да отслабвам наново. Майка му...
А вие, как сте?

Няма коментари: