четвъртък, 4 юни 2009 г.

Wellcome to Тъпландия

Ще бъда кратък. Не бях виждал по-тъпа предизборна кампания. Стана ми ясно, че политиците не са наясно с европолитиката. Говорят само общи работи. Не, че аз съм в час с европарламента, но всъщност реално не чухме нищо за това, което се случва там и какво са свършили досега нашите европредставители. Освен, че всички, които четем вестници, сме чували и знаем за Меглена Кунева. Останалото са кухи "европослания". И глупави. Ще защитаваме българското в европарламента, ще защитаваме интереса на българските граждани. Добре де, а кой друг интерес бихте защитавали...нали всеки евродепутат, независимо от кой цвят, е избиран за това и по презумпция трябва да го прави. България знаела, България можела...Ще защитим българското селско стопанство, ще защитим българската ракия...Добре де, и аз мога да го кажа. Но какво значи това? Как ще го защитим, на мен поне не ми стана ясно. Други пък се побъркаха с т. нар черен PR, който се оказа доста прозрачен, но пък за широките народни маси, и особено за пенсионерите, които бистрят казусите на "голямата политика", това ще се окаже достатъчно. Именно те са таргета и на управляващи, и опозиция. Тази вечер например имаше само реклами, посветени на пенсиите. "БСП ще увеличи пенсиите.", "Гласуваш за Бойко, избираш Костов" и край на пенсиите и сладкия живот при БСП...А за нас или добро, или нищо...Защото може би сме по-мъртви от мъртъвците.
Станишев пък, бил станал премиер, за да си осъществява мечтите, а помежду другото и нашите...но кои са неговите мечти, един Бог знае...може да си мечтае за Апокалипсис, кой знае. И цялото му обръщение е едно малоумно клише. "Като всеки човек и аз допуснах грешки.../като всеки човек и аз срах, и пиках/...моля да ми простите...кое да простим..." Дайте ми доверието си, добре де, ама ти не си кандидат за евродепутат...И така до тотално вкарване в коловозите на затъпяването.
Изводът е, че тези рекламиращи вече ни имат за достатъчно тъпи и опростени като хора и като нация, за да ни пробутват всякакъв булшит за обещание, всяка простотия като прозрение. Или и те като част от тази нация, толкова са изтъпели, че просто няма какво да ни кажат, в опита си да ни преметнат, че искат властта, властта и само властта, и изобщо не им пука за мене и за тебе. Веднъж само да хванат Солунската митница.

Няма коментари: