вторник, 30 юни 2009 г.

По изборите. Втора част.


Ще говорим пак за изборите, но и за малко по-други избори. Като този на корицата на тази книжчица лятна. И за да не бъдем хейтърчета, както ни учат онези чичкопаричковци в Тайната, няма да казваме срещу какво сме против, а за какво сме ЗА.
Добре, аз искам т. нар. символи от кориците да не са някви прости кинтаджийки, изпаднали от Провинцията, бръмчащи с мутрите. Искам да чета за други хора. Митко Димитров, Мишо Шамара, Ванко...Все едни и същи. За първия е ясно, че от зоба едва ли може много да приказва, тъй като мечтата му е да има да яде, да вдига и да спи. Вторият пък се натика между шамарите в едно парче със Снууп. Скоро не бях гледал по-идиотски и нелеп рапър с невероятно английско произношение. Надявам се, че в Америка е изрязан. А пък за Ванко 1/ебати тъпия прякор/ ми е все тая кво става след като е излязъл от затвора, и че сега смени Шамарчето с Азис да се фука пред цяла България. Аз съм ЗА престъпниците да влизат в затвора и на особено такива долни сводници, които се фукат с парите си от трафика на хора да не съм се обръща особено внимание, даже да има от обществото яко в гъза-боба.
Аз съм ЗА хората в България да имат някакви реални модели за подражание, за стремеж. А не някакви глупаци, напомпани от медийната индустрия. Слуги, сочени за пример. Яко е да си слуга, яко е да си слагач. А тази на корицата. Известна, с това че е известна...Аз съм за да има пълни образи, умни, с послания и анализи. Шоубизнес. Лапаш нещо, гълташ нищо. Ей тва е, едно нищо ми предлагат да гледам. Поднасят ми го под носа като стари, опитни сервитьори и ме убеждават как ухае, топло, топло в чинията. Пък аз виждам, че ми носят галош.
Та на фона на тези "герои" на нашето време защо се учудваме, че скоро разни талибански партии ще ни управляват. Нивото ни е такова. Натам отиваме . Но по-лошото е, че там горе, онези които вземат решенията са достатъчно безмозъчни и безотговорни и не се замислят за последствията от своите действия.
И така, бъдете ЗА, гласувайте, мислете реално и казвайте на придворните шутове какво мислите. На тях това няма да им се понрави и може да ви игнорират, но пък леекичко им влиза отзад курвачката и бягат. Лепвайте им по една циганка, да им държи влага на мушмуроците дето все се имат за голямата работа.

2 коментара:

Bruce Wayne каза...

простички са ни журналята и се хвърлят на жълтото. не могат да отсеят важното от плявата

Петър Николов каза...

Хората просто пълнят броя с едни и същи "идоли". :)После очакват само ласкания и се сърдят на друго мнение.