четвъртък, 23 юли 2009 г.

И май е време за малко поезия.

Сън в летен SMS

Потъвам в кревати – алени устни
и се събуждам открит
в чаша кафе или чай.

Следите от червило
са по чашата.

********
Ако имаш кораб,
ако имаш волята на морски вълк,
ще ме откриеш в този празен
воден периметър.

Ако си просто пират
моите малки питърпановци
ще те превземат
в името на всички морски сирени.

Но за какво си ми,
ти бедна пленнице
от детските ми блудни дни?

Кораба ти потопих ,
но не надеждата.
Иди си победена клетнице.
Сломена, в мир със себе си.
Иди си!

Нашите кораби-детски игри
просто бяха забравили,
бяха изтрили своята мисия.
И след години на бродене
се удариха насред затихналия океан.

Защото всеки искаше да потъне,
но един остана между нас,
някъде към двадесет и пет,
пират на скърцащ дървен стол.

Зарина кораба си във пръстта,
Кръст заби,
прекръсти се
и виното преля.

***

Имам нужда да си ти
във съня до мен притисната.

А на сутринта върви.
Няма нужда от лъжи.

Остави ми само диря
от вълната морска плисната.

Тя до мене ще лежи,
щом напиша на стената
«Искам я!».

Няма коментари: