неделя, 16 август 2009 г.

Обратно към душата. Back to Душата.





Концерт на IRe. Археологически музей - Варна. Английски двор. Тази музика, за малко време ми върна душата. Онази, която като на снимката, е отлетяла като чайка изгубена, над телата на земните, забили носове в сметки и работа, в борбата за оцеляване, губещи смисъла на живота, бъркащи бита с битието. Спомних си толкова неща, случки, събития и хора, които бях забравил, бях се откъснал от тях, все едно никога не са били...
Отдавна съм разбрал, че животът без изкуство за мен е едно машинално съществуване. Не търся изкуството, забравил съм го, сякаш в конкуренцията от тела, съм решил да бъда машина. И как тогава човекът да победи машината?
Ако успееш да превърнеш музиката в любов, в присъствие, дори в една целувка, ще намериш смисъла срещу себе си. Той ще те погледне в очите и ще влезе обратно в теб. Това е била изгубената ти душа.

Няма коментари: