понеделник, 14 декември 2009 г.

Принцът и каляската

За Коледа си пожелавам принц и каляска. Винаги съм искал принц и каляска. Един малък пластмасов принц, с черни коси и сини очи, със шпага и бяла риза. Той ще води каляската. Дори когато е студено, в студ и мрак, когато всички са вкъщи, а навън вали и има чудовища, той ще кара каляската със страшните черни коне, които смело развяват своята грива и не ги е страх от Вичо. Вичо е чудовище. Понякога си говорим с него. Идва в детската градина когато спим на обед и ме чука с носа си по главата. Аз му викам Вичо стига бе, вече не си страшен, а той ми предлага да потъркаляме топка. Обаче на мене нали другарката не ми дава, а ние там с акордеона пеем, след като си ядем закуската. Аз не че обичам да лягам де, веднъж даже избягах от детската градина. После ме намериха и мама много ми се кара. И аз и викам, мамо, искам принц с каляска за Коледа, искам това да ми донесе Дядо Коледа. А тя ме пита “Ти писа ли му писмо?”. Дааа, викам, вчера всички писахме едно голямо писмо на Дядо Коледа и си направихме снимки, за да види децата от нашата група. Аз бях джуджето Ерко, а Вичо много ми се смя. Обаче като му ударих един и избяга. Следобед се борихме. Боян отново ме победи, виж тук имам рана. Но като си имам принц вече ще съм готин и никой няма да ме закача. Мислим да заловим Вичо и да го тикнем в каляската. Но сигурно там се крие принцесата.
Ало, да! Абе, майка ти стара! Бързам, кажи че карам и говоря по телефона, ще ме спрат катаджиите. Нося заявки за хляба. Да бе, цял ден имам да разнасям и не знам кога ще се прибера да се отчета и ще гледаме мача. Ари, като свърша ще ти звънна да се разберем нещо. Айде, чао! Ама и тоз скапания бус къде е спрял.......
В този момент двама души пресичат пешеходната лента. Пред нея е спрял микробус, който ги изчаква и те тръгват. Майка му и малкия Симеон, който бърза, защото има среща с Вичо и трябва да пеят на тържеството. В същия този момент шофьорът на друг бус, бял на цвят, заобикаля спрялата кола без да спира и продължава с пълна газ. В резултат на удара е загинал един принц и има една потрошена каляска.

Няма коментари: