сряда, 23 декември 2009 г.

Най обичам хората които...

Най обичам хората, които нямат един работен ден. Или това, за работния ден всъщност е едно нищо. Но най-обичам хората, които спят пияни, по градинките, които аз съм копал. Най-обичам хората, които цуцат от майка си, от най малка възраст докато сключат брак и после. След като сключат брак, техните деца също цуцат от майка си. В което също няма нищо лошо. Докато Те, цял живот цуцайки, не те срещнат, все още, не напълно пияни, преди да заспят, в градинката, която ти си копал, ти зададат въпроса защо си им изял баницата.
Аз тая баница я меся откакто съм взел паспорт. Първо четири години спях в преспите на Търговията за минималната работна заплата, докато ходех с учебниците, за да завърша с отличен успех, за да мога да вземам стипендия за отличен успех, а после работех и в Радиото, общо 60 часа на седмица, и за да имам отличен успех, което ми носеше голям стимул, че мога да бачкам и да уча на максимум.
Но най обичам хората, които, по същото това време спяха пияни в градинките, които аз и други хора копаехме. А те само ги подравняваха, за да могат, когато се събудят, да се оплачат на майка си, че градинките пак са равни, и на тях им трябват пари, за да могат да ги разровят с пияните си мутри край Дунава.
И когато един ден, ти си спрял да копаеш градинките им, в които Те не пропускат да поровят като свине за жълъди, те не пропускат в 15тата си бира, подарена от своите родители, да те попитат защо ти не си в кочината да ядеш при другите прасета, които всяка сутрин им омитат насраните градинки.
Или защо ти не си им избърсал гъзовете осрани, които толкова миришат на лайна, че 2012-та е твърде далеч. Или "О, ти, който си бачкал", как имаш дързостта, да си тук и сега, ти, Бойко и Станишев едновременно, който си секнал цицката на скучаещият измекяр, поради факта че си роден и същестуваш. А лайното му кипи от недоумения, как и защо, той, изсран наготово е някъде в кенефа, който гледа в гъза ти, и обира водата във всеки момент.
Е, яж ми хуя, това само, бих могъл да ти кажа. И ти винаги ще го ядеш. Такива са законите на Вселената, хуйо.

Няма коментари: