неделя, 15 март 2009 г.

Home


Накратко, какво правих тези дни.

На хартия се оказах с 20 % по-богат откъм заплата. Уикенда изкарах в размисли от какво имам нужда. Нов телефон/Нокията ми е на 2 години и дори няма цветен дисплей/, нов костюм/най-новия ми е на повече от година/, нови спортни обувки за лятото/там нещата също бяха в застой/. Освен това ще добавя и някой неща към домашния уют. Да речем, че може и без тях, но с тях е малко по-добре.

Докато си чакам заплата си строших очилата. Не че нещо, ама бях дал за тях 150 лв. Друг е въпроса дали реално толкова струват. И отидох до Мола във Варна, да огледам цените. Има намаления на очила. Обувките са доста скъпи и не си струва, май е по-добре от e-bay. Освен това трябва да си купя кош за пране, поставка за новото ми LCD в кухнята. Якото е, че сега се сдобих с голям домашен телевизор за спалнята. Стария от кухнята. И докато си лежа мога да зяпам. И да заспивам блажено върху розовите си чаршафи.

Май ще трябва да си направя цял списък как да си изхарча увеличението.

Вчера отработвахме 2-ри март. Естествено до обяд. После се появи майка ми. Изчисти ергенския ми дом, който си мислех, че е сравнително чист, но тя изкара такива боклуци, че два пъти ходих до контейнера. Остави ми и някви пари за пазаруване. Че заплатата е далеч.

Пу, току що ми се прееба новото Елсиди! А и Мис България, дето я избраха тази вечер, е поредната грозилка, която не знам защо я класират за Мис България...Така е, докато се похвалих за Ел Си Ди то, както е по-правилно, и то умря. Може би се изплаши и от новата Мис България.

Радостното е, че Арсенал отново е в зона Шампионска лига, а ЦСКА го натресе на Сливен.

Май пак ще си гледам на стария натрошен телевизор...

Няма коментари: