четвъртък, 7 май 2009 г.

Б група. Женки от Втора дивизия. Част 3


Диана М. в рубриката за женките, които са ви отсвирили, които са ви свирили, дори са играли отгоре. И сега някои ви липсват, други не, но общото е, че си ги спомняте и бихте ги споделили с останалите, поне на снимка.

И така, следващият ми субект е Манолова. По първо име Диана. Всъщност доскоро си говорех с това бивше гадже, но един разговор в скайп леко ме покърти. И от там всичко тръгна надолу. Затова направо нямам търпение да споделя третото си попълнение в родната Б група, където ритат някакви полу-изпаднали лелки, надеждни момиченца и продажни торби.

Дианчето е от онези велики русенки, които са се преселили в София и правят секс яко далеч от зоркия родителски поглед. Навремето може и да са били с големи пърдялници, но сега като го няма бащиния Биг брадър, са тутинговани брички от студентски град и подлеза на НДК. В частност Дианчето за последно ми обясняваше, че щяла да ходи на екскурзия до Рим с някакъв. Ама той бил много смотан, наскоро разведен. И аз й викам, ми той сигурно ще те сваля там, ще иска нещо. Да, казва с гордост Дианчето, ма аз няма да му дам, щото е балък, пък аз хем ще се разходя до Рим. Викам й, хубаво, ама знаеш ли го тоя какъв е всъщност, може да те продаде, може да те пребие, може всико. Ама Дианчето спокойна, тоя бил балък. Ами ако те спре пред циганската махала и ти каже "Лапай или те оставям тука". Ами ще лапам, каза Дианчето...Да ще лапаш и още как...И така се получава трафика на робини...Поради тъпите кокошки, които си мислят, че са много умни.

После се оказа, че аз съм пълен идиот, който не знаел как да се държи с една жена. Т.е. последваха два реда клишета от това клиширано момиченце, нелишено от родителски пари и апартамент в София. Но за това пък толкова глупаво и мислещо си за хуя, че...Тотална Б група, в дъното там...

Няма коментари: