понеделник, 25 май 2009 г.

Последните ми Facebook quizove

Quiz Ставаш ли за депутат?
Отговори:а/ Направо ще ебеш майката на Народното събрание!
б/ Ти си Ташунко Сапа.
в/ Да беше Бате Бойко, ама ти си бате Гойко.
г/ Ти ставаш за дупетат.
д/ Прякорът ти е Командира/Класната.
е/ Владо/Кузов/, стой по-далеч от Парламента
ж/ Имаш врат кат' за кмет, ама нямаш късмет.

Quiz Обичате ли да готвите на Пешо?
Answers:
1. Аз да не съм баба му, че да му готвя.
2. Вие бихте наготвили, но той не би ял от вашите буламачи.
3. На stand by съм, само да ме повика/после аз ще повикам/
4. Че то аз там живея. И му слугувам всеки ден.
5. Не му обръщам внимание на този олигофрен.
6. Аз съм родена за Пешо да му наготвя, ама той още не ме познава.
7. Готвя, ама в "Гюрлата"

Гальо задава куизовете, а аз отговорите.

Няма коментари: